Zdjęcia.

poniedziałek, 25 lutego 2013

Jak dostanę zdjęcia z wczorajszej sesji to pododaję ;* narazie macie jakieś takie i jedno z wczoraj ;D


 Edzia potwór :*
 dwie cioty :*
 ciołek :*
 Magdi, Jagoda, Edzia i Wika :*
 Tofik :*
 Klaudia :*

Wiktoria inna :*
Karolinka, głupi palacz :*


I szczerze chuj w to
Bo rozumieją to, gdy już jest za późno
Autor: Weronika o 11:08
Wyślij pocztą e-mailWrzuć na blogaUdostępnij w XUdostępnij w usłudze FacebookUdostępnij w serwisie Pinterest

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nowszy post Starszy post Strona główna
Subskrybuj: Komentarze do posta (Atom)

Archiwum bloga

  • ▼  2013 (9)
    • ►  maja (1)
    • ►  kwietnia (2)
    • ►  marca (2)
    • ▼  lutego (4)
      • Nie mam juz troche co dodawac i brak czasu ale st...
      • Jak dostanę zdjęcia z wczorajszej sesji to pododa...
      • Kończą mi się zdjęcia, trzeba na sesje iść jakąś ...
      • Musiałam założyć nowego bloga, bo te jebane konta...

O mnie

Weronika
Wyświetl mój pełny profil
Motyw Rewelacja. Autor obrazów motywu: merrymoonmary. Obsługiwane przez usługę Blogger.